קידום ממומן בגוגל PPC

קידום ממומן בגוגל PPC- בדמי ניהול של 2,000 ש"ח לחודש

קידום ממומן בגוגל - בדרך להצלחה של העסק שלכם, קידום ממומן יכול לגרום לכל עסק ולכל בעל אתר להופיע במקומות הראשונים של גוגל בלי בעיה בעזרת מערכת הפרסומות של גוגל לפי מיקום על פי איזה מילות חיפוש המודעה שלנו תופיעה ללקוחות שלנו ואתם משלמים רק על PPC (Pay Per Click) תשלום עבור קליקים על האתר שלכם.

היתרונות

תוצאות מהירות

תואם תקציב

משלמים רק על קליקים

מילות מפתח בלי הגבלה

בשונה מקידום אורגני SEO ניתן לראות תוצאות מרגע התחלת הקמפיין ליום שלמחרת, מה שמייחד את גוגל ADS שזה בעצם אומר שגוגל לא מעוניינים לגבות ממכם כסף על השהות שלכם במקומות הראשונים סתם ככה כי בא להם, הם רוצים להתאים את האתר שלכם לפי מילות המפתח שכאן נכנסת העבודה שלנו בעצם ולגרום לעסק שלכם להיות רלוונטי ביחס למה שאנשים מחפשים בגוגל וככה גוגל ישלח אנשים שמעוניינים בשירותים שלכם.

גוגל גובים כסף עבור כל קליק שנכנס לאתר שלכם וככה נמנעים מתשלומים מיותרים.

קידום ממומן PPC - מנורו דיגיטל

למי קידום ממומן מתאים?

כל העסקים צריכים קידום בכל רגע נתון! ניתן לפרסם בכל כך הרבה מקומות אבל גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר ורוב האנשים מחפשים דווקא שם אז כדאי לפרסם את עצמכם שם כי ככה תגיעו להמון לקוחות!

עסקים עונתיים שעובדים רק בזמנים ספציפיים בשנה ולא מעוניינים בקידום אורגני ולשלם סתם עבור לקוחות לא פוטנציאלים יכולים להחליט מתי ירצו להתחיל בפרסום ממומן בגוגל ADS ולשלוט בכמות הלקוחות שלו בלי בעיה ותקציב מנוהל היטב.

חשבתם על רעיון נחמד? סטארט-אפ? או איזה מיזם שאתם חושבים לקדם? לא חייב להשקיע בתוכן כבד והרבה עבודה על מנת לבדוק איך הרעיון שלכם מתקדם, אפשר לפרסם בגוגל ADS! מנהלים קמפיין ממומן ורואים תוצאות מיידיות בלי התחייבות ובלי כלום!

מעוניינים בקידום ממומן?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה יעלה לכם קידום ממומן?

כמה מה שנוגע לפרסום בגוגל הטווח הוא מאוד משתנה בין שירותים כאלה ואחרים הטווחים 2000 ש”ח  ואפילו עד 3,500 ש”ח עבור אותו השירות הכל תלוי בגדול הפרויקט ובאיכות התוצאות כי שווה לשלם הרבה במידה ואתם רואים תוצאות ואפילו ישנם חברות שמשקיעות עשרות אלפים על פרסום.

אנחנו במנורו דיגיטל נדאג לתימחור קצת שונה, 

  • 2000 ש”ח לדימי ניהול קמפיין מלא (יש תשלום נוסף לגוגל)

מצאנו לנכון לתמחר את זה ככה שתדעו לאן אתן ניגשים, כמובן שלא כולל את עלות הפרסום החודשית שלכם עבור גוגל שהיא תלויה בעצם ברמת התחרותיות ששאר המתחרים שלכם מעוניינים באותו “ביטוי” או כמה ביטויים זהים וככול שיותר אנשים מעוניינים באותו ביטוי ככה עולה המחיר של אותו ביטוי או רצף ביטויים פר קליק וככה ימדד התשלום שלכם לגוגל במהלך הקמפיין.

לדוגמא: בואו נניח שעלות קליק “קייטרינג לאירועי חוץ” עולה 10 ש”ח עבור קליק, והקליקו באותו החודש 100 קליקים הסכום יהיה 1,000 ש”ח עבור הפרסום.

שווה או לא?

פרסום עלול לעלות לנו לא מעט כסף בגוגל ואנחנו רוצים למקסם את התוצאות ולהכניס כמה שיותר כסף ביחס לעלויות פרסום ואנחנו רוצים להחזיר את ההשקעה שלנו ואיך נדע אם זה באמת שווה?

אז ככה, נניח שהמילה “קייטרינג לאירוע חוץ” עולה 10 ש”ח ולחצו על המודעה שלנו 100 אנשים החודש ועלה לנו הפרסום 1,000 ש”ח ומתוך כל האנשים שלחצו הצלחנו לסגור אירוע של 1,000 ש”ח. זאת אומרת שהיחס נמצא כרגע  שווה פרסום מול הכנסות. אבל אנחנו לא רוצים שוויון אנחנו רוצים להרוויח.

המטרה שלנו כמפרסמים זה להישאר על עלות הפרסום החודשית של 1,000 ש”ח לדוגמא לייצר הכנסה של 4,000 ש”ח בחודש!

איך מתחילים?

מבצעים שיחה איתנו על מנת שנוכל להדיר את היעדים שלנו כמו תקציב מדויק ופילוח קהל היעד שלנו ולאן המודעות שלנו הולכים להגיע ולמי הם פונות מתחילים בתהליך הקמפיין שאורכו בערך שבוע ומתחילים לראות תוצאות.

נצטרך גישה לפרטים הדיגיטלים שלכם בגוגל על מנת שנוכל לנהל אותם נכון, במידה ואין לכם אנחנו נדאג לפתוח עבורכם ולטפל בכל הפרטים הראשונים.

צרו איתנו קשר ונתחיל 🙂

קידום ממומן - מנורו דיגיטל

תתייעצו איתנו זה בחינם!

דילוג לתוכן