איך לבנות אתר בוורדפרס

בניית אתרים בוורדספרס

איך לבנות אתר וורדפרס?

בניית האתר שלך עם וורדפרס זה כמו לבנות בית רק דיגיטלי,צריך להכיר את הכללים המנחים של וורדפרס ואתם על הגל הנכון!

וורדפרס ענקית בניית האתרים של העולם והיא עומדת במקום הראשון, נוחה אמינה וללא ספק וקלה ללמידה בכוחות עצמכם!

מה זאת אומר אתם בטח שואלים וורדפרס?

 

מה זה וורדפרס

וורדפרס היא הפלטפורה הגדולה ביותר בעולם שרוב המשתמשים שלה זה העסקים שאתם רואים באינטרנט ומעוצבים על ידה ובנויים על פי הכללים שלה,כיום וורדפרס שולטת ביותר מ60% האתרים הקיימים!
ניתן להגיע לעיצובים מרשימים ומגוונים על ידי שליטה בוורדפרס, ניתן ללמוד בכוחות עצמכם איך לבנות אתר אינטרנט מעולה המשמש למגוון צרכים אבל בואו נתחיל לאט לאט 🙂

40% אתרים שנבנו בעולם הם חברות קטנות בדומה לWIX Squarespace Shopify Magento אשר מספקות את אותו השירות כמו וורדפרס אבל כנראה שיש סיבה למה ורדפרס נחשב לאמינה ביותר והמצליחה ביותר במערך בניית האתרים.

 

מה לעשות?

מי מה מתחילים? קודם כל אתם צריכים למצוא מקום לאחסן את השרת שלכם, מה זאת אומרת אחסון אתר אתם שואלים? אחסון אתר זה אומר שבשביל לבנות אתר אינטרנט שדומה לבניית בית אתם צריכים שטח תרתי משמע , שטח בדיגיטל זה אומר שמתחברים לשרת אחסון והוא נותן למקום להתחיל לבנות בתוכו, ככל שהאתר גדול יותר ודורש מקום גדול יותר ככה נצטרך אחסנה גדולה יותר, מאוד פשוט.

השלב השני לפני בניית אתר הוא רכישת הדומיין של האתר , מה זה הדומיין אתם שואלים? זה השם של האתר שלכם! הנמצא למעלה בכותרת החיפוש ישנם מספר חברות שניתן לרכוש דרכם את שם האתר וקדימה אפשר להתחיל!

 

ניהול ואחסון

במהלך האחסון של האתר ניתן יהיה לבקש מחברת האכסנה להתקין לנו וורדפרס על האתר ויוצאים לדרך!

ישנם המון חברות אחסה שימו לב שאתם בוחרים את הנכונה והאמינה ביותר על מנת שתיתן לכם את השירותים הנדרשים על מנת לבנות אתר כמו שצריך, תמיכה ומענה 24-7 .

כיצד לעצב אתר וורדפרס? וורדפרס היא פלטפורמה שניתן לעצב איתה את האתר אבל היום ישנם אופציות חדשניות, לדוגמא ניתן להתקין מספר תוספים, מה זאת אומרת תוספים? תוספים זה כמו אפליקציות קטנות שאפשר להתקין על האתר (ללא נראות) ובעזרתם אפשר לעצב את אתר כרצונכם ולשדרג את האתר ללא מאמץ, אם זה כפתורים לחיצים או דפי הרשמה קופצים, וכו..

תוסף שכנראה תצטרכו להוריד אותו בוודאות הוא אלמנטור , תוסף העיצוב המשוכלל ביותר שקיים כרגע בשוק בעל המון אופציות ווידג’טים שבעזרתם ניתן לעצב את העצב שלכם ברמה הגבוה ביותר ללא צורך בשימוש בתוספים נוספים, אז אחרי שהורדתם וורדפרס על האתר מחברת האחסון השלב השני הוא להוריד אלמנטור על מנת שנוכל להתחיל לעצב כמו שצריך, ישנם המון מדריכים אונליין שבעזרתם תוכלו לעקוב וללמוד עוד עוד, אל תפסיקו להתנסות!

תתייעצו איתנו זה בחינם!

דילוג לתוכן