קידום ממומן או אורגני בגוגל?

התאמה אתר לגוגל

מה עדיף קידום ממומן או קידום אורגני?

קידום ממומן וקידום אורגני זה בעצם שתי דברים שונים לגמרי קידום אורגני תרתי משמע השם שלו הוא אורגני הוא קורה בצורה טבעית אבל זה לא באמת טבעי לגמרי וקורה באופן עצמאי!
הוא מתבצע בעזרת בונה אתרים שבעצם בונה לכם את האתר איך זה זה קורה אתם שואלים? קידום אורגני אמור להכיל אתר במידע רלוונטי שקיים באתר שלכם הוא מופיע ללקוחות שלכם במנועי החיפוש לפי שאילתת החיפוש של הלקוחות.

 

אורגני:

 אם אתם זוכרים את עצמכם מגיעים לגוגל ורושמים בגוגל נושא מסויים שאתם מחפשים כמו :”קייטרינג לאירועים” כנראה  שהראשון שיופיע לכם בעמוד זה הוא קידום ממומן שעליו נדבר עוד מעט, למה בעצם אתם שואלים כי יש מישהו שהיה מוכן לשלם לגוגל בשביל להיות במקום הראשון והוא מופיע במקום הראשון אבל מצד שני מי אמר שהוא האופציה הכי טובה שיש לגוגל להציע לכם וכאן נכנס לתמונה הקידום האורגני שלא תמיד הוא יופיע במקום הראשון אך לרוב הוא יענה על שאילתת החיפוש הרלוונטית שלכם הוא יתן לכם תשובה על השאלה קייטרינג לאירועים ויתן לכם את האופציות הכי טובות לצמד המילים “קייטרינג לאירועים” שנימצא קצת מתחת למקום הראשון במנועי החיפוש.

קידום אורגני הוא בעצם קידום העסק שלך בעזרת יצירת דפי מידע אשר רלוונטיים ללקוחות אשר מחפשים את מילות החיפוש על פי אותם לפי שאילתות החיפוש,  זה אומר שגוגל מזהה שיש גולש שמחפש צמד מילים ספציפיות לדוגמא “קייטרינג לאירועים” ובאותה מידה לך יש עסק שהוא קייטרינג לאירועים ואתה יצרתה מאמר או דף מידע אשר מכיל תשובה רלוונטית לשאלה את החיפוש של הלקוח גוגל יפנה את הלקוח אליך קודם כי את הפתרון הכי טוב בעיני גוגל עדיף להשתמש בשירותים של מומחי קידום אורגני אשר יודעים איך להרים את האתרים למקום הראשון בצורה טבעית ונכונה!

 

קידום ממומן:

כמו שקצת הצלחתם להבין  בתחילת המאמר שדיברנו על קידום אורגני איפה הוא ממוקם לעומת הקידום הממומן אז  קידום ממומן הוא בעצם  אופציה שמנועי החיפוש נותנים היום לבעלי העסקים או למקדמי האתרים שרוצים להגיע למקומות הראשונים בגוגל לא בצורה אורגנית שבעצם הצורה האורגנית היא יותר איטית להשגה אבל יותר רלוונטית ואיכותית היא מביאה לקוחות הרבה יותר טובים והרבה יותר רלוונטיים לשאלת החיפוש.

 

מקום ראשון לאורך זמן:

בואו ניתן דוגמה מתי זה הכי רלוונטי לממן בגוגל ולא לבצע קידום אורגני למרות שזה אמור להיות ביחד תמיד!

צריך גם לדאוג לאתר להיות מקודם בצורה אורגנית וגם לדאוג למימון על מנת שהוא יופיע בתוצאות הראשונות, גוגל יודע להעריך כמה אנשים נכנסים לאתר שלנו וכמה לא ולפי הכניסות לאתר גוגל מבין כמה האתר שלנו הוא רלוונטי לשאילתות החיפוש של הלקוחות שלנו,

 במידה ואנחנו רוצים לבצע מכירות גדולות יותר או להגדיל את קהל הלקוחות שלנו באותו חודש ספציפי או באותו תקופה שאנחנו מעוניינים לייצר הכנסה גדולה יותר אנחנו נבצע קידום ממומן אגרסיבי בצורה ספציפית על מנת שנוכל להופיע במקום הראשון לאורך זמן ובמידה ועכשיו אנחנו יודעים שהעסק שלנו פחות רלוונטי לתקופה מסוימת לדוגמא קייטרינג לאירועים של הרוב בחורף העבודה יורדת ואין לנו רצון להשקיע כסף בקידום ממומן אנחנו יודעים  שזה פחות מתאים לעונה, לרוב אנחנו נבצע את כל המערך הזה בעזרת חברה לקידום ממומן אשר יודעת לעשות את זה בצורה הטובה ביותר ולא להתפשר על העסק שלכם!

תתייעצו איתנו זה בחינם!

דילוג לתוכן