איפה כדאי לפרסם ברשתות החברתיות?

מכירה תגובות ופרסום ברשתות

היכן לפרסם? רשתות חברתיות.

הכירו את הרשתות החברתיות שבהן ניתן להתחיל לפרסם!

פייסבוק המונה 2 מיליארד משתמשים באופן חודשי באופן קבוע.

אינסטגרם המונה 1.5 מיליארד משתמשים באופן חודשי ורק עולה!

טיקטוק המונה 1 מיליארד משתמשים, אתם מבינים את כמות האנשים שמשתמשים ברשתות החברתיות? זה לא נתפס, ומה את צריכים בשביל להתחיל? כלום, רק רצון ואתם בפנים. במידה ויש לכם מוצר או רעיון שניתן לשווק אותו אתם יכולים להתחיל כבר מעכשיו!
ענקיות הרשת האלה משתמשות בפלטפורות האלה לא רק בפאן האישי לאנשים שרוצים לגלוש לכיף ולהכיר אנשים חדשים, אלא הם משתמשות בכוח הפרסום ולהגיע לכל אותם אנשים שיכולים לעניין אותם בעזרת המוצר שלכם!

איך עושים את זה?
מתחילים להכיר את הרשתות שבהם אתם מעוניינים לפרסם לפי המוצר שלכם או הרעיון שאותו את רוצים לפרסם ברשתות החברתיות, הבחירה בהחלט חשובה איפה לפרסם כי כל פלטפורמה מושכת את הקהל שלה וזה מתחלק בצורה כזו שכדאי לדעת איפה אתם הולכים לפרסם לפי קהל היעד, מבוגרים או שאתם מכוונים לנוער עד 18 או שבכלל קהל היעד הוא צעירים.

לאט לאט עם השנים כל פלטפורמה התעצבה וקיבלה את אופן הקהל שלה, אז חשוב לעשות מחקר לפי שיוצאים לפרסום כי יש סיכוי גדול שאתם תפרסו במקום שלא באמת יתן לכם את מה שאתם מבקשים.

 

דוגמא:

לצורך הדוגמא אם אתם מעוניינים לבצע פרסום באינטגרם עליכם להבין קהל היעד שלכם הוא אנשים צעירים ותחומי העניין שלהם הוא מסויים ותצטרכו לעניין אותם בדרך מהירה ומעוצבת שתמשוך את העיינהם.

במידה ותרצו לפרסם בפייסבוק קהל היעד הוא יותר מבוגר המתבסס על המלצות ושיתופים ובעל כוח רכישה גבוה ותצטרכו להתאים אותו לפי המוצר או הרעיון שתרצו לפרסם.

ולמשל בטיקטוק עליכם להיות זריזים! מה זאת אומרת זריזים? אפשר להגיד שזה קצת מוזר אבל יש לך 7 שניות לכל היותר להיות מעניינים לקהל שצופה בכם כי טיקטוק זה קהל המתחלק לילדים וצעירים והכל מתבצע בעזרת סרטונים קצרים שנמשכים קצת מאוד זמן ועליכם להיות ערוכים לקלוע למטרה הכי מהר שאפשר ואם לא תצליחו? יחליקו אותכם הצידה 🙂

כיום ברוב הרשתות ישנה אופציה חדישה על מנת לבצבע מכירה דרך אותה רשת חברתית וליצור בעצם חנות דיגיטלית בתוך אותם רשתות ובעזרתם להגיד מכירות למוצר שאתם מעוניינים למכור, זה אומר שזה צריך להיות בנוסף לאתר הרגיל שלכם שבו אתם מוכרים.

צריך לקחת את זה בחשבון שאתם פותחים חנות דיגיטלית ברשתות החברתיות להיות ערוכים לזה מבחינה עיצובית ופרסומית ולהגדיר את תקציבי הפרסום גם בשביל החנות הדיגיטלית ברשת החברתית.

 

אז לסיכום

 הרשתות החברתיות בעלות עוצמה אדירה וניתן להתשמש בהן על מנת לקדם את הרצונות העסקיות שלנו, שחשוב לעשות מחקר מעמיק בנושא ולא לזרוק את הכסף שלנו סתם על פרסום, לבצע מערך שלם לפני הפרסום אם זה כולל תמונות ותוכן מעניין שניתן להשתמש בו לפרסם את עצמכם אך אפילו מומלץ לבצע שיחת ייעוץ עם חברות פרסום בתחום הקידום ברשתות החברתיות. אז בהצלחה 🙂

תתייעצו איתנו זה בחינם!

דילוג לתוכן