מהו שיווק דיגיטלי?

מהו שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא הפעולה של קידום ומכירה של מוצרים ו/או שירותים באמצעות טכניקות שיווק מקוונות כמו שיווק בחיפוש, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא”ל ושיווק בחיפוש.

 

שיווק דיגיטלי זה כמו שיווק לכל דבר

עסקים כיום מעבירים את המסר שלהם ללקוחות הפוטנציאליים והלקוחות החשובים ביותר שלהם. כלל שיווק מספר 1 הוא להציע את ההצעה הנכונה בדיוק ברגע ובמקום הנכון. הלקוחות שלך שמחוברים היום לאינטרנט הם משתמשים במדיה כדי להישאר מחוברים לכל מיני בלוגים ואתרי חדשות, אשר מחפשים באינטרנט את מה שהם צריכים.

אתם יכול להימצא בכל הערוצים האפשריים, שיווק דיגיטלי מה המאפשר ללקוחות הפוטנציאליים שלך לראות אותך, ללמוד עליך ולשאול שאלות על המוצרים והשירותים שלך בכל הפלטפורמות, זה יכול להיות מכריע לנסות לשלוט בכל טכניקות השיווק הדיגיטלי אם אתה חדש בתחום השיווק הדיגיטלי והקידום האורגני והקידום הממומן.

מהו שיווק דיגיטלי manorodgtl
מהו שיווק דיגיטלי manorodgtl

זה מה שאנחנו מקבלים

כן, תצטרך לשלוט באסטרטגיות שונות. כולם עובדים יחד כדי לבנות בסיס לחברה שלך: משיכת לקוחות פוטנציאליים וטיפוח מערכות יחסים אמיתית לכל דבר, רשתות חברתיות, מדריכים, בלוגרים, אתרי חנות וכו…

 

בואו נסתכל מקרוב על מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי זהה במובנים רבים לשיווק מסורתי. ארגונים חכמים שואפים לבנות מערכות יחסים מועילות הדדיות בין לקוחות פוטנציאליים, לידים, לקוחות ושניהם. שיווק דיגיטלי הוא כיום אסטרטגיית השיווק הפופולרית ביותר מכיוון שהיא מיועדת ללקוחות של היום.

 

לדוגמה

שקול את הרכישה החשובה ביותר שביצעת. אולי קניתם בית, שכרתם מישהו שיתקן אותו, או החלפתם ספקי נייר בעבודה. לא משנה מה, סביר להניח שהתחלת בחיפוש באינטרנט כדי לברר עוד על פתרונות ומי הציע אותם. הביקורות שקראת, החברים והמשפחה שלך, כמו גם התכונות והתמחור שבדקת, השפיעו על החלטת הקנייה הסופית שלך.

 

רוב החלטות הרכישה מתחילות באינטרנט.

מכיוון שכך, נוכחות מקוונת היא הכרחית לחלוטין – ללא קשר למה שאתם מוכרים. חשוב ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שתמקם אותכם בכל המקומות שבהם העוקבים שלכם מבלים כרגע. לאחר מכן השתמש במגוון ערוצים דיגיטליים כדי להתחבר אליהם בדרכים רבות ושונות.

  • תוכן חדש זה יעדכן אותם לגבי חדשות התעשייה, בעיות עדכניות ופתרונות.
  • השתמש במדיה חברתית כדי לשתף את התוכן ולתקשר איתם כחברים או עוקבים.
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). כדי לייעל את התוכן שלך כך שיופיע כאשר מישהו מחפש את המידע שכתבת …
  • פרסומת כדי למשוך תנועה לאתר שלך, שם אנשים יכולים לראות את ההצעות שלך.
  • וכדי להבטיח שהקהל שלך ימשיך לקבל את הפתרונות שהם מחפשים, השתמש בשיווק בדואר אלקטרוני.

תוכלו ליצור מכונת שיווק דיגיטלית שהיא יעילה וקלה לשימוש כאשר תשלב את כל הרכיבים הללו. למרות שזה עשוי להיראות מרתיע ליצור מכונה מאפס, קל ללמוד ולשלב טקטיקה שיווקית דיגיטלית אחת באותו זמן.

זו הסיבה שיצרנו את המדריך הזה: כדי לעזור לבנות או לשכלל את תוכנית השיווק הדיגיטלית שלך, בלי כל הטעויות וההתחלות השווא שיכולות לבוא איתה.

 

מהם היתרונות של שיווק דיגיטלי?

נוכחות דיגיטלית חזקה יכולה לעזור לך בדרכים רבות:

יהיה קל יותר להגביר את המודעות ולעסוק לפני ואחרי המכירה, זה יאפשר לך להמיר לקוחות חדשים לתומכים נלהבים שקונים יותר (ולעתים קרובות). הוא יעודד וימשוך לקוחות מפה לאוזן  גם מהרשתות החברתיות – יחד עם כל שאר היתרונות הנלווים לכך, זה יקטין את מסע הקונה על ידי הצגת הצעות רלוונטיות בזמנים הנכונים.

 

גלה את האסטרטגיות שמביאות לתוצאות אמיתיות

נוף השיווק הדיגיטלי משתנה כל הזמן. פודקאסטים, בלוגרים וגורואים מכריזים כולם על כלי או טקטיקה אחת להיות לוהטת  ותוך כדי אחת מתה ונעלמת באותו שבוע. שיווק דיגיטלי עוסק יותר בשיווק מאשר בשיווק דיגיטלי, בעיקר בגלל שהשיווק הדיגיטלי בשל היסודות שלה כבר מבוססים מאוד חזק, הכוונה זה שעלינו לדעת את תהליך השיווק ומה הסדר פעולות מאשר באמת לדעת איך לשווק, כי זה קל – יש המון מדריכים חינמים!

DigitalMarketer שואפת להבהיר את הבלבול סביב הטקטיקות הטובות ביותר וכיצד להשתמש בהן לצמיחת העסק שלך. אנחנו נגד “גורואים” שטוענים שיש להם את הפתרון ה”טוב ביותר” או הפתרון המהיר לשיווק בדוא”ל, אופטימיזציה למנועי חיפוש ופרסום דיגיטלי.

 

כולנו עוסקים ביסודות.

8 דיסציפלינות הליבה של שיווק דיגיטלי אלו ימלאו תפקיד קריטי בצמיחת העסק שלך, היום, מחר ובמשך שנים רבות. כפי שמוצג להלן, כל אחד מהתחומים הללו יידונו בפירוט במדריך האולטימטיבי לשיווק דיגיטלי.

 

המדריך האולטימטיבי לשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי זה לא קסם. אתה לא חייב להיות מומחה בתחום. אתה יכול לשווק מוצר או שירות שיש לך אם אתה מסוגל להציע אותו בערוצים דיגיטליים. המדריך האולטימטיבי לשיווק דיגיטלי אינו מעודד את טכניקות השיווק העדכניות ביותר, דיגיטליות או אחרות. משאב זה מתמקד בדיסציפלינות בסיסיות כמו שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית ושיווק בדוא”ל. זה תמיד בהקשר של היעדים העסקיים. כוללים רכישת לקוחות ולידים חדשים, ייצור רווחים של לידים ולקוחות קיימים, ויצירת קהילות שהן תומכות ומקדמי מותגים.

תתייעצו איתנו זה בחינם!

דילוג לתוכן