קידום אתרים

קידום אתרים מנורו דיגיטל

איך אנחנו כבעלי עסק היינו רוצים לקדם את העסק שלנו במציאות? לחלק פליירים ברחוב, לתלות שלטי חוצות, לדבר על זה עם אנשים ברחוב? כנראה שכל סיבה שהייתם חושבים על זה הייתה מספיק טובה בשביל לקדם את העסק שלכם במאמר הבא נסקור מדוע איך לקדם את האתר שלכם ומה זה אומר קידום אתרים באופן כללי, בואו נתחיל.

קידום אתרים ManoroDGTL
קידום אתרים ManoroDGTL

קידום אתרי אינטרנט

קידום מתחלק למספר שלבים חשובים שכדאי מאוד לקחת בחשבון, וגם המון מקומות אשר ניתן לקדם את האתר שלנו – הכל תלוי באיזה תחום אנחנו מתעסקים לאיזה קטגוריה אנחנו מעוניינים להיכנס או שאנחנו כבר נמצאים.

איפה ניתן לקדם את האתר שלנו?

 

  • קידום בגוגל – היינו הקידום הנפוץ ביותר כיום בעידן האינטרנט שאנחנו מכירים, יש כאלה שתמיד יחלקו על זה אך הנתונים לא משקרים, בין 60\70 אחוז מכלל האוכלוסיה משתמשים בגוגל באופן גורף לחיפוש ומחקר ומקבלים מידע מהימן לשימושם האישי והעסקי.
  • קידום ברשתות חברתיות –  ללא ספק התגלה בעשור האחרון כאזור פרסום טוב ונגיש להמון עסקים ולקוחות אשר מעוניינים להשתמש בפלטפורמות השיווק והפרסום של אותם רשתות חברתיות.
  • קידום ביוטיוב –  על ידי בלוגים וזמרים אשר הצליחו לפרוץ דרך פלטפורמת הסרטונים והשימוש במידע מוקלט להמון תחומים בכלל העולם, וכל זה זמין לצפייה 24\7 לכל אחד!
  • קידום במדורי קניות –  כמו Ebay, Alibaba, Aliexpress ועוד… כל בעל עסק אשר מנגיש את העסק שלו למשלוח עולמי מעוניין להתחיל להשתמש ברשת הגלובלית של מכירה מסביב לעולם יכול להשתמש באתרים האלה ועוד המון שלא צויינו כאן.

 

איזה פלטפורמה מתאימה לקידום העסק שלנו?

 

  • קידום האתר בגוגל –  קידום האתר בגוגל מתאים לרוב עסקים המעוניינים להשתמש בהמון הקהל העולמי או המקומי, מה הכוונה: במידה והאתר שלנו הוא מספק מוצר כלשהו אשר אנחנו כמספקי המוצר מעוניינים לבצע מכירה עולמית, ניתן לקדם את האתר בגוגל באופן עולמי ולדאוג לקדם את האתר בצורה כזאת שיתאים לכל העולם, הכוונה שיהיה מונגד לכל השפות, מידע חיוני על אותו מוצר, לבצע פרסומות באותה שפה אשר יגרמו לאוכלוסיה המתאימה להיכנס לאתר וכן הלאה, כמובן שהפרסום בגוגל מתאים לכל סוג אתר או עסק אשר מעוניין להשתמש בשירותים של גוגל לטובת פרסום וקידום.
  • קידום העסק ברשתות חברתיות – קידום העסק ברשתות החברתיות מתחלק למספר תחומים, קודם כל עליכם לבחור את הפלטפורמה המתאימה לפרסום על פי מספר הפרמטרים שבהם אתם צריכים להבין האם קהל היעד שלכם הוא אכן נמצא במקום הזה לפי תחומי עניין ותעסוקה.
  • קידום ביוטיוב – הוא ללא ספק שיטה לפרסם את עצמכם או את העסק שלכם דרך סרטונים והקלטות, אך עליכם לקחת בחשבון שאם תרצו לפרסם רק ביוטיוב כנראה שזה לא מה שיכניס לכם הרבה לקוחות וגולשים לאתר. עליכם לבצע שילוב אמצעים בין הפלטפורמות הבאות וככה באמת ליצור רשת של פרסום גדולה ואיכותית.
  • קידום במדורי מכירות –  כמובן זה הוא אחד המדורים הגדולים שיש לרשת להציע אבל, ויש אבל גדול מאוד, כחלק מפרסום ברשתות האלה עליכם להיות ממוקדים בפרסום האתר שלכם או החנות האינטרנטית שלכם באותו מקום בגלל ריבוי מתחרים.

 

פלטפורמה קהל יעד סוג שיווק ROI – החזר מול השקעה
מנועי חיפוש כולם ממומן\אורגני 1:1.5
רשתות חברתיות צעירים – קהל ספציפי ממומן\אורגני 1:1.5
אינדקס עסקים ממומן\אורגני

1:1.5

מדורי מכירות צרכנים ממומן\אורגני

1:1.5

אתרי וידאו כולם ממומן\אורגני

1:1.5

 

-כל פלטפורמה יש לה את השיטה הספציפית שלה אך כולם עובדות על אותו עיקרון פשוט, או השיטת קידום האתר באופן “ממומן” שעליכם להגדיר סכום חודשי שאותו אתם הולכים להשקיע על פרסום בשביל להחזיר את ההשקעה (ROI) אתם צריכים לקחת בחשבון שעל כל 1 ש”ח שאתם מוצאים בפרסום אתן צריכים להכניס 1.5 ש”ח במינימום בשביל שסכום הפרסום יהיה רווחי, יש לכם עוד הוצאות שבדרך כלל לא מחשבים לכן 1:1.5 זהו המינימום הנדרש להכנסה מהפרסום. קידום אורגני השיטה קצת שונה, עליכם להשקיע מאמץ ולא כסף על מנת לראות תוצאות, המאמץ הנדרש בהכנת תוכן מעניין ורלוונטי עם תמונות אשר יגרמו לחווית המשתמש שקורא את התוכן שלכם לטובה יותר וככה האלגוריתמים של אותו מערכת יזהו את האתר שלכם לא “איכותי”.

קידום לכל אתר

היום כל אתר יכול להתקדם בכל מקום השאלה כמובן האם יש רצון בכך ומי מקדם אותו ואיך

קידום אתרי חנות

קידום אתרי חנות כמו woocommerce ו-shopify ועוד הרבה פלטפורמות לחנויות אינטרנטיות שיש כיום מעוניינות גם הם בשיווק ופרסום על מנת להגדיל מכירות חשיפה למותג שלהם, כמובן שכל זה לא יכול להתבצע בכוחות עצמו אלא בעזרת מקדם אתרים אשר מכיר את טכניקות הפרסום המיועדות לאתרי חנות כאלה בפרט.

 

קידום לאתרי בלוג – מאמרים

 יש לכם מתכון מטורף לפשטידת פטריות ואתם שפים מפורסמים, לא הייתם רוצים לפרסם אותו עם הקהל מעריצים שעוקב אחריכם? השאלה איפה הייתם מפרסמים, כמובן שהכל תלוי באיזה פלטפורמה אתם מחליטים לשווק, כמובן שעדיף לשווק ולפרסם את האתר האינטרנט שלכם בכל מקום על מנת ליצור קהל רחב יותר של עוקבים או משתמשים רשומים אשר ניזונים מהתכנים שלכם.

קידום אתרי תדמית

אתם המותג של עצמכם? קוסמים? שפים? רופאי שיניים? כנראה שזה בדיוק ההגדרה, עליכם ליצור משפך שיווק אגרסיבי ולדעת בדיוק לאיזה קהל יעד אתם רוצים להגיע ולפי בעל מקצוע (מקדם אתרים מקצועי) אתם יכולים להגיע לאותם יעדים שאתם הצבתם לעצמכם.

קידום לדפי נחיתה

גם אם יש לכם רק עמוד אחד, שהוא בעצם נקרא עמוד נחיתה – שלפעמים משמש רק לאירוע חד פעמי או לפרסום מוצר חולף (טרנד) אז אתם רוצים לפרסם רק אותו לזמן ממש קצר. מעין פרסום עונתי כמו צלחות לפסח שזה רק בעונה קונים צלחות בפסח. אז אפשר ליצור פרסום ספציפי ולקדם רק את האתר אינטרנט שלכם שהוא בעצם עמוד נחיתה.

לסיכום

קידום האתר הוא הכרחי על מנת להתקדם בחיי הדיגיטל כמו המשפט המפורסם “פרסום אינו תנועה פתאומית, או שורה של תנועות פתאומיות, אלא מאמץ ממושך”

ג’ון וונאמייקר

אז כדאי לקחת בחשבון את מהלך הפרסום ולבצע תוכנית עסקית חכמה ומתכוננת היטב על מנת לקבל את התוצאות המהירות ביותר תוך שמירה על תקציב.

ייעוץ בשיווק דיגיטלי ב-מנורו דיגיטל

 

תתייעצו איתנו זה בחינם!

דילוג לתוכן