מה הוא סרטון תדמית לעסק שלך?

צלם סרטון תדמית

כרטיס הביקור שלכם לעולם הדיגיטל מתחיל בסרטון שאומר הכל ומונגש בצורה הנוחה ביותר ללקוחות שלנו. במאמר הבא נדון מהו סרטון תדמית לעסק, מה המטרה שלו ואיך מכינים סרטון תדמית בכלל.

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי (סרטון תדמית)?

שאנחנו ניגשים לעולם הדיגיטל אנחנו כנראה נתחיל באתר אשר נבנה אותו באצמעות חברה לבניית אתרים מקצועית ולאחרי מכן נרצה להתחיל לעלות באופן קבוע תכנים לאתר אשר ישדרגו אותו ויגרמו לו להתחיל לעלות בדירוגים של גוגל, חלק גדול וחשוב מהעניין הוא ליצור תוכן ויראלי אשר יגרום לאנשים להתחיל להיכנס לאתר שלכם מדרכים חיצוניות כמו למשל סרטון אשר יהיה מפורסם ביוטיוב ויגרום לאשים היכנס לאתר שלכם דרכו.

וכאן נכנס בעצם נכנס לתמונה הכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם (סרטון תדמית) אשר ידאג להראות לכולם את העסק שלכם בדרך הטובה ביותר והנעימה ביותר תוך הנגשת מידע בזמן קצר ללא צורך בקריאה או הסבר נוסף על אותו תוכן שתרצו להעביר ללקוח שלכם.

סרטון תדמית לעסק שלך

דגשים לכרטיס ביקור דיגיטלי

  • זמן סרטון תמיד – הזמן חשוב מאוד! עלינו להעביר את המסר בצורה המהירה ביותר ובלי למשוך זמן מיותר על מנת שלא נאבד צופים, אנחנו אמורים ליצור סרטון תמיד טוב תוך 40-70 שניות ולא יותר.
  • מוזיקה – להכניס לסרטון קטעי מוזיקה ואווירה נעימה לצופים שלנו שלא ישתעממו
  • עריכה – עריכת הסרטון חשובה מאוד על מנת שנוכל לעשות העברות תוך כדי הסרטון וליצור הפקה קטנה בתוך הסרטון אשר ימשוך את הצופים 
  • תוכן איכותי – יש להעביר תוכן איכותי ורלונטי לפני שמעלים סרטון לרשת שלא נבזבז משאבים מיותרים והסרטון יצא כישלון גמור

 

מטרת הסרטון תדמית

המטרה של כל בעל עסק זה ליצור סרטון תדמית איכותי וטוב אשר יניב תוצאות טובות לעסק שלנו, סרטון תדמית איכותי אשר מתפרסם בצורה טובה יכול להוביל לשינוי עצום בעסק שלכם – קחו לדוגמא סרטון תדמית לבגדים על ידי מפורסם מאוד נחשב, מספיק שהוא לובש נעל או חולצה והסרטון ערוך בצורה איכותית ומיד לאחר פרסו אתם מזהים שקצב הכניסות לאתר גדל וגדל ככה תדעו כנראה שעשיתם עבודה טובה.

 

מטרת הסרטון במספר שלבים:

  1. להתאים את הסרטון בדיוק לקהל היעד שלנו
  2. להשתמש בכל הכלים שאפשר על מנת ללהק סרטון תדמית איכותי אשר יניב לנו תוצאות(כניסות לאתר)
  3. כניסות לאתר שלנו שוות לרכישות\לקוחות חדשים אז כדאי להשקיע
  4.   לפרסם את העסק שלנו בעוד נקודת פרסום וככה לחזק את העסק שלנו

 

איך מכינים סרטון תדמית?

סרטון תדמית יכול להיות כל דבר שמצולם בוידאו ועולה לרשת. אבל יש הבדל משמעותי בין סרטון איכותי וטוב לסרטון פשוט, אל התוצאות יכולות להיות זהות ואפילו הפוכות. לדוגמא במידה ויש סרטון שערוך טוב ומושקע בהרבה כסף אבל אין בו תוכן איכותי יכול לא להועיל לכם בכלל כמו סרטון שמצולם בטלפון נייד אבל יש בו תוכן איכותי שווה הרבה ערך לאנשים מסוימים.

סרטון תדמית

שלבי ההכנה לסרטון תדמית

  • הכנה כל המידע הרלונטי לפני הפקת הסרטון
  • ביצוע תכנון מקדים לסרטון הכולל המון נסיונות ללא צילום
  • דקורציות ואביזרים שמתלבים לעריכה ויכולים להועיל לסרטון
  • צוות צילום עם מצלמות איכותיות במידה ויש לכם כמובן זה מועיל
  • תאורה חיובית\יום טוב לצילום
  • טקסטים מותאמים אשר עברתם עליהם בלי להמציא ולשלוף תוך כדי

 

לסיכום על סרטוני תדמית

ישנם המון פריטים שעלינו לקחת בחשבון לפני שאנחנו מבצעים הפקה של סרטון תדמית, ישנם המון חברות אשר מציעות ליהוק והפקה של סירטוני תדמית לעסקים אך מראש כדאי לברר אצל מספר עסקים ותלוי בסוג העסק, ככל הנראה במידה ויש לך עסק אשר מבצע קידום אורגני לעסק שלכם והוא מציע לכם לעשות סרטון תדמית תבדקו ואולי תוכלו לבצע את הסרטון דרכו וככה להקל עליכם את הכאב ראש 🙂

תתייעצו איתנו זה בחינם!

דילוג לתוכן