קידום אתרים SEO

קידום אורגני מנורו דיגיטל

מילה קצת מפוצצת SEO לא? אז בואו נעשה קצת סדר בדברים, בעצם SEO זה פירוש של (Search engine optimization) – אופטימיזציה למנועי חיפוש, מי הם מנועי החיפושgoogle ?  Yahoo, bing ועוד… המוכר ביותר הוא גוגל בעולם המערבי לדוגמא יאההו הוא מנוע החיפוש המוכר יותר בעולם המזרחי.

 

לשם מה אנחנו צריכים לקדם אתרים?

קידום אתרים הוא לא סתם, היום כל בעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להיות נגיש ללקוחות חדשים בכל מקום ובכל זמן צריך להיות קיים בצורה דיגיטלית. קיימות דיגיטלית היא רק ההתחלה, מה עושים אחרי שאתם קיימים ברשת? יש מספר שלבים:

 

  • הפרסום – פרסום בצורת SEO הוא חלק משמעותי בעולם הדיגיטל
  • אופטימיזציה – לערוך את האתר המתאים למנוע החיפוש ויהיה ערוך לקידום
  • הנגשה – הנגשת האתר לכל רבדי האוכלוסיה

איך מבצעים קידום אתרים:

חברה לקידום אתרים

קודם כל יש לבצע סקר שוק קטן בכל הקשור לקידום אורגני (SEO) לפני שאתם בוחרים ללכת על ההצעה הראשונה שמציעים לכם ואפילו מומלץ קצת לקרוא על קידום אורגני ברשת על מנת לקבל מושג לפני שאתם ניגשים לדבר. כמובן שיש המון חברות לשיווק דיגיטלי שמציעות את שירותיהם.

קידום אתרים – למה זה מתחלק?

החילוק גורם לבלבול גדול לבעלי העסקים שרוצים להתחיל לבצע קידום אורגני או קידום ממומן (PPC), ראשית חשוב לציין שאלה שתי דברים שונים לגמרי. גם בביצוע עבודתם וגם באופן התהליך שלהם ולהרבה אנשים יש אופן מחשבה שזה אותו דבר, אך לא!.

 

תקציב לקידום אורגני

אופן חלוקת התקציב של העסק שלכם ברשת הדיגיטלית הוא משהו חשוב לפני ביצוע מהלך עסקי שכזה. קידום אורגני הוא מאוד תלוי באופן התהליך שלו, ישנה אפשרות לבצע קידום אורגני שהוא אגרסיבי על מנת לקבל תוצאות יחסית מהירות וישנה אופציה של תהליך קצת יותר איטי אבל חשוב לציין לשתי הדרכים האלה דרוש זמן וסבלנות. למה דרוש זמן אתם שואלים? כי תחשבו בעצמכם, כמה אתרים קיימים יש בעולם וכמה אתרים עולים לאוויר מדי יום?

גוגל או כל מנוע חיפוש אחר מתנהגים באותו אופן,

 

  • סריקה – גוגל מבצע סריקה כל כמה ימים תלוי בגודל התנועה לאתר
  • חישוב – גוגל מחשב את כמות המידע שיש לכם באתר
  • ציון – אחרי השלבים הראשונים גוגל נותן לכם ציון על האתר
  • דירוג – לפי הציון גוגל מדרג אותכם ביחס לשאר האתרים
  • תחרות –  יש תחרות להגיע ל-10 ההופעות הראשונות וככה נמדד האתר

 

מחירון:

מקדם אתרים מחירון זמן
מקדם מתחיל עד 1500 מינימום לתוצאות 3 חודשים
מקדם עם נסיון עד 3500 מינימום לתוצאות 3 חודשים
מקדם מקצועי עד 10000 מינימום לתוצאות 3 חודשים

 

*כל המחירים מאוד דינמים ומאוד משתנים בהתאם לרמת האתר ומה הדרישה.

 

קישורים – קידום אתרים

כולם יודעים מה זה קישורים, אבל בואו רגע נסביר מהם קישורים אשר מניבים תוצאות חיוביות לאתרים ואיך הם עוזרים לקידום אורגני. הקישורים בעצם מתחלקים לשני סוגים

    • קישורים פנימיים – הם בעצם קישורים אשר נמצאים בתוך האתר שלנו אשר פרוסים בתוך העמודים\פוסטים ואפילו בעמוד הראשי והם מבצעים הפניות לעמודים אחרים באתר שלנו אשר עוזרים לקוראים לקבל עוד מידע רלוונטי
    • קישורים חיצוניים – הם קישורים אשר גורמים חיצוניים (אתרים אחרים) בעצם מקשרים לאתרים אחרים שהם לא אנחנו ובשפה העממית זה נקרא “המלצה” מאתר אחר. שהוא בעצם ממליץ מתוך האתר שלו לאתר אחר לגמרי, וזה נהוג.
  • קישורים NoFollow – מתי נבצע קישורי נו-פולאו? נבצע קישורים לאתרים או מערכות אשר לא עוזרות לנו בקידום האתר וככה נדאג שגוגל לא מתייחס אליהם בצורה כלשהי, לדוגמא Faccebook\instagram ועוד…

ManoroDGTL קידום אורגני

טבלאות – קידום אורגני

החשיבות של טבלאות בתוך האתר היא מאוד חשובה לגוגל, למה בעצם יש חשיבות לטבלה אתם בטח שואלים. אז טבלאות מבחינת גוגל מראים לו שהאתר דואג לפרסם טבלאות בתוך הפוסטים והעמודים שגורם לסדר וארגון מידע חשוב ורלוונטי מסודר גורם לקורא להנות בזמן הקריאה חשוב להכין טבלה לפחות ברוב הפוסטים אשר לגרום לגוגל להבין שיש כאן פוסט טוב ואיכותי וידרג אותו גבוה.

 

ביטוי מפתח – השפעה על קידום אתרים אורגני

אחד הפתחים שכנראה שמעתם עליהם הוא “ביטוי מפתח” שעלינו לבצע סוג של שכפול על אותה מילה או ביטוי מפתח שאנחנו רוצים לקדם, אך גם לזה יש חוקיות ואי אפשר להוסיף את מילת המפתח שלנו ללא סוף ובלי הכרה כי גם לזה יש הרבה השפעה, גוגל יכול לזהות סוג של מוטיב חוזר על המילה ללא הכרה ולגרום לפסילת האתר ואז בכלל לא נצליח לקדם את האתר אורגני.

לסיכום

אפשר לראות שחלק גדול מן העבודה של קידום אתרים אורגני (SEO) משתנה בהתאם לגודל האתר לדרישת הלקוח,ויש הרבה מרכיבים שעלינו לקחת בחשבון, ישנם גם סוגים שונים של אתרים וגם להם יש דרכים שונות לקידום למשל אתרי חנות אינטרנטים יש להם סגנון אחר של קידום אתרי תדמית וכן אלה. חשוב להתייעץ עם גורמים מקצועיים פני התחלה של קידום.

תתייעצו איתנו זה בחינם!

דילוג לתוכן