מחיר קידום אתרים

מחירון קידום אתרים

כיום ישנם עשרות תחומי קידום שונים הנפרסים ברשתות האינטרנט הנקראים קידום ובפרט קידום אתרים. כחלק מהמאמר הבא אנו נדון במספר גורמים חשובים אשר משפיעים על מחיר קידום אתרים, ממה הוא מושפע, איך נמדד מחיר הקידום ואיך הוא מוערך? כל זה במאמר הבא.

 

קידום אתרים – מה זה?

קידום אתרים זה דרך בעצם לבצע קידום ופרסום לאתר אינטרנט, מותג, בראנד או אפילו לפרסם אישיות שהיא העסק של אותו אדם ברשת, העסק הזה שאנחנו יכולים להגדירו כרצוננו (כבעליו) מתחלק למספר תחומי שיווק. בעידן של היום כל אדם שהוא בעצם הבעלים של העסק ואותו אדם “בעלים” מעוניין להתחיל לקדם את האתר של העסק שלו יכול לעשות זאת בכוחות עצמו ללא צורך בגורם חיצוני.

אך מכאן נובעת השאלה הם זה הדבר הנכון לעשות? כבעל עסק יש לנו המון משקל על הכתפיים במיוחד בעסק חדש ללא מנהלים ועובדים קבועים אשר יכולים לחלוק איתנו את מעמסת העבודה ואז ישנה שאלה האם כדאי לי להתעסק בקידום האתר כבעל עסק באופן עצמי או שעדיף לי להשתמש בשירות חיצוני של חברה לקידום אתרים אורגני או אפילו בחברה לקידום ממומן PPC לשם קח אנחנו נעשה השוואה בין סוגי הקידום השונים.

ManoroDGTL מחירון קידום אתרים
ManoroDGTL מחירון קידום אתרים

מחירון קידום אורגני

מחירון קידום אורגני יכול להיות מושפע מכמה סיבות, קודם כל המחיר נקבע על פי סוג המקדם, הכוונה לבעל המקצוע אשר מקדם לכם את האתר, כמה ניסיון יש לאותו מקדם אתרים ואיזה רזומה הוא יכול להראות לכם לפני שאתם מתחילים לקדם אצלו, כמובן שמקדם אתרים עם ניסיון בתחום יגבה מחיר גבוה יותר אך לא תמיד.

לעיתים רחוקות ישנם גם המון מקדמי אתרים אשר יגבו מחיר הרבה יותר גבוהה מאשר מקדם מנוסה וזה נובע מחוסר הבנה בתחום או תמחור לא נכון של העבודה, בטבלה הבאה ניתן יהיה לראות את סוגי התמחור לפי נסיון.

 

סוג הקידום מחיר הקידום נסיון לפי שנים זמן הקידום
קידום ארגני בגוגל עד 1500 ש”ח עד שנה חודשי
קידום אורגני בגוגל עד 3000 ש”ח עד 3 שנים חודשי
קידום אורגני בגוגל מעל 5000 ש”ח מעל 5 שנים חודשי

 

  • המחירים המוצגים בטבלה יכולים להשתנות ואינם מדויקים

 

מחירון קידום ממומן

מחירון קידום ממומן לרוב מחיר משתנה בתזוזות רחבות, השיטה הממומנת לרוב תלויה בבעל העסק אשר מעוניין לפרסם את העסק שלו בצורה של השקעה כספית גבוה אבל בתמורה לקבל סכום יותר גבוה על מנת לכסות את סכום הפרסום, כמובן שכמה שיותר כסף יושקע בפרסום ככה כמות הכניסות לאותו אתר יעלו וככה גם המכירות, אך גם לזה ישנם השפעות ספציפיות אשר צריך להכיר לעומק לפני שמבצעים פרסום ממומן, בטבלה הבאה ניתן יהיה לראות את סוכמי הפרסום הכללים.

זהו מחירון עבור תשלום לבעל מקצוע ולא למערכת הפרסום

 

סוג הקידום מחיר המימון נסיון בעל מקצוע משך הפרסום
קידום ממומן עד 1000 ש”ח עד שנה חודשי
קידום ממומן עד 2000 ש”ח עד שנתיים חודשי
קידום ממומן עד 3500 ש”ח מעל שלוש שנים חודשי

 

  • המחירים המוצגים בטבלה יכולים להשתנות ואינם מדויקים

 

לסיכום

ניתן לראות ולהבין שיש יתרונות וחסרונות שיטות הפרסום, וכל שיטה מתרחבת לאזורים אחרים גם מבחינת תשלומים ומחירים וגם מבחינת תפוקה ויעילות, אין תשובה אחת מתאימה לכל עסק, יש מספר דרכים בשביל להגיע לתוצאות, אז אם יש לכם עסק עליכם להכיר אותו לעומק לפני שאתם ניגשים לפרסום.

כדאי לדעת טוב מאוד איזה סוג פרסום מתאים לכם ללכת על בצורה טוטאלית על מנת שתוכלו לראות תוצאות מהירות מהקידום שלכם.

לשיחת ייעוץ אצל מנורו דיגיטל 054-6228942 חינם!

תתייעצו איתנו זה בחינם!

דילוג לתוכן