קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל

מהו בעצם קידום אורגני ולשם מה צריך אותו? כיום המון עסקים משתמשים בקידום אורגני, הכוונה לקידום אורגני זה שהם לא משלמים עבור קידום העסק שלהם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, אז איך הם מבצעים בעצם את הקידום ללא תשלום קבוע לגוגל כל זה במאמר הבא

 

איך מקדמים אורגני?

קידום אורגני מתבצע על ידי בונה האתר או מקדם האתר, על מנת שגוגל יוכל לקדם אותנו בצורה הטובה ביותר ובעקבות הקידום של מקדם האתרים אנחנו מצפים שגוגל ישים אותנו בעמוד הראשון אך זה לא תמיד קורה, בגלל כמה סיבות.

הלקוחות שלו שהם גם הלקוחות שלו (גוגל) שואלים את גוגל שאלות וגוגל בהכרח רוצה לתת להם את התשובה הטובה ביותר לשאלה שלהם בגוגל, על מנת שזה יקרה בצורה טובה אנחנו (לקוחות) של מקדמי אתרים או בונה אתרים רוצים לעניק לאתר את המידע הרב ביותר שאפשר לתת באותו נושא ורלוונטי, הכוונה למידע זה על מה האתר מדבר או איזה שירותים האתר נותן ולפי זה לדעת איזה תוכן להכניס לאתר בצורה  נעימה ונוחה לקריאה של הלקוחות באתר ומתבטא בצורה של עמודים ומאמרים.

מאמר הכוונה זה בעצם להכניס כתבה או מלל כגון טקסט שמדבר על דבר מסוים שהדבר המסוים הזה בעצם קשור למה שאנחנו מספקים באתר היכול להתבטא בשירות או מידע עיוני, במאמר אנחנו נדבר על הנושא הכי רלוונטי שקשור אלינו ויתן את תשובה איכותית וטובה למחפש השאלה בעצם הלקוח.

קידום אתרים בגוגלManoroDGTL
קידום אתרים בגוגלManoroDGTL החברה המובילה לקידום

 קידום אתרים איך זה בדיוק קורה

במידה ויש לנו אתר שמספק אירועים בשטח, עכשיו אנחנו יכולים לכתוב מאמר על איך לארגן אירוע בשטח מ-א ועד ת, ובתוך המאמר להכניס סוגי אוכל מומלצים בשטח, כמה זמן להיערך מראש, עם איזה ספקים ליצור קשר, ועוד. ישנם הרבה נושאים שאפשר לדבר עליהם בכל תחום אז רק תחשבו על עסק מסוים תוכלו להבין איזה מאמרים אפשר יהיה להכניס בו ואיזה שאלות הלקוחות היא שאלו את גוגל באותו נושא.

רופא שיניים – אפשר לדבר על כל כך הרבה נושאים שקשורים לרופא שיניים כגון: כמה זמן לוקח להחלים אחרי ניתוח להשתלת שיניים, האם בזמן כתר, האם ניתן לעשות הלבנת שיניים לשיניים תותבות.

ועוד הרבה נושאים שאפשר לכתוב עליהם מאמרים שהמאמרים בעצם עם השאלות של הלקוחות שמקלידים ורושמים מנועי החיפוש את השאלות שלהם והמאמרים זה בעצם התשובות לשאלות שלהם וכמה שהתשובה תהיה יותר רלוונטית לשאלה ככה גוגל יבין שאתם נותנים את המענה הטוב ביותר בתוך האתר שלכם לשאלה של הלקוח וכתוצאה מזה יקדם אתכם בצורה הטובה ביותר והמהירה ביותר ואתם תראו את הוצאות המניבות לכם הרבה כניסות לאתר או במילים אחרות הרבה מאוד כסף.

 

 קישורים פנימיים ואיך זה עוזר לקידום אורגני

הכוונה לקישורים זה בעצם כמו המלצות אבל באינטרנט המלצות באות לידי ביטוי מאתרים אחרים אם יש אתר שהוא קשור בעצם לרפואה ובטוח האתר ישנו מאמר כמו שדיברנו עכשיו על רופא שיניים ואז בתוך המאמר כתבו רופא שיניים מומלץ ככה וככה והכניסו בתוך המאמר את כתובת האתר שלנו וככה האתר בעצם המליץ עלינו בגוגל רואה שאתרים אחרים מתקשרים אלינו והוא אומר “היי זה אתר טוב” אני רואה שיש מי שנתן פה המלצה בו לפרגן לו ונעלה אותו גבוה יותר.

 

לסיכום

אז זה מה אמר בנושא קידום אורגני ולסיכום אני ממליץ לכולם להשתמש בחברה מקצועית לבניית אתרים שיודעת לעשות קידום אתרים בצורה טובה הוא מנוסה על מנת שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר.

תתייעצו איתנו זה בחינם!

דילוג לתוכן